Kalendář akcí

Tipy na výlet

Brněnská trojčata

Brno-město

Kancelářský komplex Šumavská, známý též pod názvem Brněnská trojčata, označuje trojici administrativních budov na Šumavské ulici v místní části Královo Pole. Komplex navrhla projektová kancelář…

Turistické rozcestí Ústí Bobravy

Brno-venkov
Typ

Nachází se na protipovodňové hrázi naproti soutoku Svratky a Bobravy. Prochází tudy dálková červeně značená turistická cesta, která vede podél řeky Svratky jedním směrem k modřickému mostu, soutoku…

Turistické rozcestí Přízřenice

Typ

Nachází se v brněnské místní části Přízřenice na konci MHD v ulici Břeclavské. Začíná zde červeně značená dálková pěší turistická cesta, která vede podél řeky Svratky kolem rajhradského…

Turistické rozcestí Modřice-most

Brno-venkov
Typ

Nachází se u mostu přes řeku Svratku při místní komunikaci vedoucí z Modřic do nákupního centra Olympia. Prochází tudy Podél řeky Svratky dálková červeně značená turistická cesta jdoucí z Přízřenic…

Turistické rozcestí Uherčice

Břeclav
Typ

Nachází se na návsi u kostela sv.Jana Křtitele poblíž autobusové zastávky. Prochází tudy dálková červeně značená turistická cesta z Brna do Mikulova zvaná též Svatojakubská stezka. V nedávné době…

Kamenný vrch - lesopark

Brno-město

Nachází se v brněnské městské části Nový Lískovec ve východním svahu Kamenného vrchu. Zdejší lesopark byl založen jako součást ozdravovacího areálu Městské nemocenské pojišťovny před první světovou…

Most na Dyji u Brodu nad Dyjí

Břeclav
Typ

Horní Novomlýnská (Mušovská) nádrž na jihu Moravy byla na řece Dyji budována jako první etapa vodního díla. Projektována byla v letech 1972-73 a její realizace byla započata v roce 1974 a dokončena…

Zobany a Rorejsy

Blansko

Jedná se o mohutná vápencová skaliska, která se nacházejí nad dolní stanicí lanovky v Pustém žlebu. Tyto více jak 100 m vysoké převislé skalní stěny působí impozantním dojmem hlavně v mimovegetačním…

Turistické rozcestí Pustý žleb

Typ

Nachází se na dně hlubokého Pustého žlebu a má dvě dílčí části, vzdálené od sebe 350 m. Výše položený směrovník v roce 2015 nově přejmenovaný na Pustý žleb-Vinšulka je u odbočení zelené značky směrem…

Jeskyně Pod Lucerkou

Typ

Ponorová jeskyně nacházející se při dně Pustého žlebu pod mohutnou skalní stěnou zvanou Lucerka. Turistické mapy: KČT 1:50 000 č.86 Okolí Brna-Moravský kras (2010), GOL 1:25 000 Moravský kras (2014)